Followers Cybermall

TABUNG DUIT NUFFNANG

Monday, December 3, 2012

FELINNA BEAUTY VITAMIN C PLUS PURE COLLAGEN 5000MG

FELINNA VITAMIN C PLUS PURE COLLAGEN 5000MG
HARGA PASARAN : RM85,00 (30 biji / Kotak)
HARGA TAWARAN 
RM70.00 (S/M) / RM75.00 (S/S)
(FREE POSTAGE)
BERMINAT SMS / WHATSAPP 012-4348281

- KELUARAN MUSLIM
- DI KILANGKAN DI KILANG BERSTATUS GMP
- DI JAMIN HALAL DAN SELAMAT
- MENDAPAT KELULUSAN KKM

KHASIAT FELINNA VITAMIN C PLUS PURE COLLAGEN 5000MG :
* Mengatasi masalah kulit dari dalaman
* Mengurangkan masalah jerawat dan dark spot
* Melicin dan menegangkan kulit
* Mencerahkan kulit secara semulajadi
* Mengurangkan lingkaran bawah mata
* Mengurangkan pelbagai masalah kesihatan lain seperti darah tinggi, jantung tersumbat dan lain-lain lagi!

KANDUNGAN UTAMA FELINNA VITAMIN C PLUS PURE COLLAGEN 5000MG :
*KOLAGEN MARIN
Sumber berkualiti premium yang mudah diserap badan, bertindak sebagai agen antipenuaan yang turut memelihara kekuatan tulang / sendi, kuku dan rambut serta mengekalkan keanjalan dan tekstur kulit agar kekal lembab, halus dan sihat bercahaya.

*GLUTATHIONE 
Mencerah, menyamaratakan tona kulit serta menyingkirkan toksin dan radikal bebas di dalam badan, seterusnya mengurangkan kedutan halus, noda2 hitam dan pigmentasi.

*VITAMIN C
Membekalkan nutrisi untuk kesihatan tubuh secara keseluruhan, komponen penting untuk mengoptimakan peranan kolagen dan glutathione di dalam badan, memperbaiki, merawat dan membantu pertumbuhan sel2 baru lebih cepat selain menghapuskan masalah kulit kusam dan jerawat juga melambatkan proses penuaan pramatang.

*EKSTRAK SITRUS
Mengandungi antioksidan yang menjauhi kerosakan sel kulit akibat pencemaran persekitaran, radikal bebas dan sinaran UV, mengurangi risiko kanser kulit, memudarkan parut, bersifat antibiotik dan antibakteria yang menghalang iritasi / jangkitan kulit.

CARA PENGAMBILAN FELINNA VITAMIN C PLUS PURE COLLAGEN 5000MG :
Ambil 1-2 kapsul sehari selepas makan malam atau sebelum tidur.
Minum banyak air sepanjang hari untuk membantu badan menyah toksin dan melancarkan peredaran darah bagi memaksimakan kesan penyerapan Vitamin C ini.

SOALAN LAZIM FELINNA VITAMIN C PLUS PURE COLLAGEN 5000MG :
S: Kandungan Vitamin C?
J: 70% oren dan 30% anggur. Ia organic, halal dan diluluskan oleh KKM. Disyorkan oleh pakar kulit Malaysia. Sebiji pil sama dengan 7 biji oren Sunkist! Mempunyai gluthathione dan pure marine collagen.

S: Jenama apa dan dari kilang mana?
J: Jenama felinna sendiri, dan dibuat dari pakar kulit :)

S: Berapa cepat boleh nampak kesan Vitamin C?
J: Setiap individu lain-lain kesanya. Ada seminggu dah nampak kesan, ada sebulan dan seterusnya. Selalu sebulan tu dah rasa kesannya.

S: Ada kesan tak elok ke makan Vitamin C ni?
J: Sama macam kita makan vitamin C masa kecik, tak ada kesan buruk pape kan? Jadi jangan risau k.

S: Kalau stop Vitamin C boleh maintain tak kulit kita?
J: Kalau stop takkan sama dengan masa ambil Vitamin C, sebab kita dah tak serap zat yang cukup. Tapi kulit masih ok. Cuma tak sebest masa amal Vitamin C ni. Boleh ambik beberapa kali dalam seminggu bila rasa kulit dah ok.

S: Perlu pantang apa-apa kalau ambik Vitamin C?
J: jangan makan udang.. dikhuatiri boleh keracunan ARSENIK bila udang dimakan bersama vitamin c.. atleast 5 jam baru boleh makan vit c atau sebaliknya.

S: Mengandung boleh makan?
J: Ya. Boleh amal untuk ibu-ibu mengandung dan menyusu. Bagus untuk ibu dan bayi. Boleh banyakkan susu badan juga.

S: Menggemukkan?
J: Tidak

S: Ada pantang apa-apa ke bila makan vit C nie?
J: Jangan minum minuman berkafien, kalau nak jugak, selangkan beberapa jam. 3 - 4 jam selepas pengambilan vitamin C.

S: Kalau tiba-tiba kulit tumbuh jerawat kene berhenti makan tak?
J: Jangan berhenti, teruskan.. itu adalah kesan awal.. bergantung pada individu.

2 comments:

submit